miercuri, 14 decembrie 2011

Manduca New Style – simply the best J

Daca fiecare sistem de purtare a bebelusului este potrivit pt o anumita categorie/situatie (pt nou nascuti, pentru plimbari scurte, pentru alaptat, etc), pot spune ca Manduca este un “all in one wearing device”.


Inainte de a povesti experienta noastra cu Manduca din perioada testarii, as incepe cu cateva detalii tehnice, astfel incat cei care nu stiu despre ce este vorba mai exact, sa isi faca o idee.
Manduca este un SSC (soft structured carrier), sau mai simplu un port-bebe din materiale de foarte buna calitate si tesaturi organice. Il poti purta pe bebe de la nastere pana cand va fi copil mare.
Manduca este “back friendly” deoarece distribuie  greutatea copilului de pe umeri pe solduri. Combinatia dintre reductor pentru nou nascut si corpul ajustabil o face sa fie un SSC unic, de aceea pot spune ca, copilul creste cu Manduca fara a mai aduga alte accesorii care costa.    


-   Se poate folosi de la nastere pana la 20 de kg.
-   Spatele se extinde pentru folosirea copiilor mai mari.
-   Are suport pentru gat, care se depoziteaza in loc special creat in spatele manducii.
-   Cureaua pentru talie este ajustabila, se poate regla pana la 140 cm circumferinta.
-   Prezinta o cuta deasupra centurii, pentru a asigura pozitia ortopedica corecta, si anume “pozitia M”.
-   Greutatea este de numai 600 de grame iar dimensinile ei impachetata o fac sa intre fara problem in orice rucsac.
-   Croita anatomic, centura urmareste liniile soldului pentru o asezare perfecta a Manducii pe talie si sold.
-   Are 3 puncte de siguranta la catarama centurii de sold, astfel fiind imposibil ca Manduca sa se desfaca.
-   Toate bretelele au catarame.
-   Bretelele sunt reglabile ceea ce face Manduca sa fie ideala pentru parinti scunzi.
-   Centura din spate care uneste bretelele, are aplicata o catarama, astfel incat sa fie usor de manevrat.

De cand a fost anuntata perioada de testare pentru fiecare in parte, numaram zilele pana cand Manduca avea sa ajunga la noi.
De indata ce am primit coletul, l-am desfacut si am inceput sa probam pozitiile de purtat. Tudor fiind un utilizator al wrap-ului si pouch sling-ului, nu a avut nici o obiectie in timpul probei. Ne-am imbracat frumos si am iesit la plimbare. L-am asezat pe Tudor in fata, dar dupa o perioada de mers am inceput sa imi resimt umerii (pusesem bretelele drept). Am incrucisat bretelele si parca printr-o minune nu am mai simtit absolut nici un inconvenient. Mentionez ca noi doi ne plimbam zilnic foarteee mult iar pozitia in care Tudor este in fata cu bretelele incrucisate a fost preferata noastra.
De ce sa investesti intr-o Manduca si nu intr-un wrap? Manduca este foarte usor de montat pe tine si pe bebe in ea, in timp ce la wrap ai nevoie de ceva antrenamente pana sa reusesti sa pui bebelusul fara ajutor.
Dar Manduca vs Pouch sling? :) Chiar nu prea le poti compara. Avantajele slingului fix (manevrarea si depozitarea) au fost detronate de Manduca.
Centura atenueaza greutatea copilului intr-un mod miraculos. Ne-am intors acasa si am asteptat nerabdatori sa vina tata de la lucru sa ii aratam carrier-ul despre care am vorbit de atatea ori in ultima perioada te timp. Surprinzator, dupa ce tata (care nu il poarta pe Tudor) l-a probat, s-a cerut in zilele ce au urmat la cateva plimbari, doar ei doi. El fiind mai inalt, trebuia sa reajustez Manduca dupa dimensiunile mele, iar aceasta operatie nu dura mai mult de 30 de sec.
Si daaa, in Manduca bebe poate papa linistit pt ca nu il vede nimeni ce face el acolo :).
Ceea ar putea imbunatati, ar fi disponibilitatea culorilor. Aici consider ca producatorul s-ar putea juca putin cu culorile.
Protectia o gasesc utila deoarece cel mai des se intampla ca Tudor sa adoarma, iar mami sa intre intr-o locatie unde este mult mai cald decat afara si trebuie data geaca jos. Rezultatul? Somn stricat la bebe :(. Asa, ii dai doar protectia, si poti sa “il dezbraci” fara sa-i strici somnul.
Fumbee? Genial!! Ce le-a mai moflait!!!
Multumim pentru ocazia oferita, in care am putut descoperi minunata Manduca.







Mos Craciun, daca citesti acest review, afla ca asteptam o Manduca sub bradut, deoarece am fost foarte cuminti! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu